23 August 2009

WWE

Sampai je rumah tadi..aku tengok adik aku tengah kusyuk tengok WWE..kebetulan baru mula rancangan tu..aku bukan peminat tegar wrestling tapi setakat tahu jela beberapa nama famous pelakon2 WWE ni...

Kebetulan jugak yang menjadi nostalgia bagi aku adalah kemunculan semula team De Generation X yang satu ketika dulu agak famous..masa tu aku baru tingkatan 2 kalau tak silap aku..waktu tu ada 4 ahli dalam team ni, Triple H, Shawn Micheal, X Pac dengan sape tah lagi sorang tapi tadi yang keluar 2 orang..Triple H dengan Shawn Micheal..yang pastinya kemunculan diorang kali ni dalam situasi yang berbeza..situasi dah tua..

Kemunculan diorang tadi jugak menyebabkan aku terfikir, aku pun dah makin dewasa..dah makin tua..dah tiba masanya aku menjalankan sehabis baik tugas sebagai anak sulung dalam family...

Bila fikirkan mak yang kerap sakit2 kebelakangan ni, aku jadi risau, macamana nanti kalau aku ditempatkan di sekolah yang agak jauh dari family..hari2 aku berdoa semoga aku ditempatkan di sekolah yang dekat dengan rumah..macam aku praktikal dulu..

Aku juga masih menimbang2 ingin terus mengajar di Uniti kalau aku ditempatkan di sekolah yang jauh dari rumah...

Bercakap pasal Uniti..aku semakin selesa mengajar di kolej ni..dan aku juga menimbang2 ingin menyambung belajar ke peringkat seterusnya dalam bidang akaun dan business mathematics..kalau ada rezeki dan kemampuan...

p/s : aku cuba mengaplikasikan kaedah mengajar Math kepada student dengan kehidupan seharian..jadi, aku cuba aplikasikan entry WWE dengan kenangan lalu......erk??apa aku taip ni??...

p/s 2 : peace!

1 comment:

Nurul Akma Bahari said...

timbang la elok2..
wat la solat istiqarah..^_^