06 November 2009

SAWANG...SEMAK...PERISTIWA...KENANGAN...


Nak ikutkan, banyak yang nak aku karangkan bermula dari peristiwa aku konvo sampailah dah dapat penempatan di sekolah pun...


Tapi disebabkan kesukaran mencari masa yang sesuai untuk menaip, ditambah dengan kepenatan dan sebagainya, aku uploadkan beberapa gambar mewakili peristiwa-peristiwa tersebut..chekidaouuuttt...


KONVO - 13 OGOS 2009 (KHAMIS)
Tiada perkataan yang sewajarnya diungkapkan melainkan syukur yang dipanjatkan ke hadrat ilahi....4 tahun bergelumang menimba ilmu di UPSI sangat banyak mengajar aku tentang dunia kedewasaan dan kematangan (walaupun tak matang mana sebenarnya)..apa pun di sini lah tempatnya ilmu dicari, kawan dijejaki,musuh didatangi..yang kawan menjadi lawan...yang lawan semakin melawan....semuanya tersemat kukuh dalam ingatan dan menjadi kenangan yang tak akan luput melainkan mati atau hilang ingatan saja..perakuan bahawa akulah pemegang sarjana muda pendidikan matematik diterima dan bakal menjadi tiket untuk aku melangkah ke alam pekerjaan yakni alam pendidikan dan keguruan...doakan semua yang sealiran dengan aku tidak terpesong dari niat sebenarnya@sepatutnya ada dalam diri seorang guru..



p/s : skema sungguh.....ahahaha










PENEMPATAN - SMK SERTING HILIR KOMPLEKS
Syukur kepada Allah..aku tidak dibiarkan menganggur dalam jangka masa yang lama..tawaran diterima sewaktu aku masih lagi mengajar di Kolej Uniti..syukur..


p/s : tak sabar nak membantu keluarga..


1 comment:

CINTAsebenarcinta said...

halmi,sy bru baca blog halmi..hee...mane pics sy n kawan2 masa halmi konvo?:( halmi, sy ade modal rm5000 tak taw nak wat pe....